Методична скарбничка


Кваліфікаційні вимоги до вчителя  предметів художньо-естетичного циклу

Вчитель повинен знати: 
•    вимоги державних документів про освіту, зокрема Законів України, Національної доктрини, концепцію 12-річної школи, концепцію художньо-естетичного виховання школярів, державних освітніх стандартів, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;
•    сучасні інноваційні процеси і технології в освіті;
•    сучасні    вітчизняні       та   зарубіжні   науково-педагогічні   вимоги   до   художньо- естетичного розвитку  школярів  та  основ   національного    виховання   учнів   у навчальних закладах;
•    психологічні закономірності загального і художнього розвитку учнів;
•    базові та варіативні навчальні програми з мистецтва для загальноосвітніх закладів;
•    методику проведення уроків предметів;
•    особливості інноваційних педагогічних технологій (інтерактивних, проектних тощо) порівняно з традиційним навчанням;
•    специфіку організації самонавчання в галузі мистецтва та специфіку організації позаурочної, гурткової, клубної роботи;
•    специфіку організації навчання та підготовку до роботи "в класах з поглибленими практичним   і теоретичним    вивченням    художньої    культури    (для    окремих спеціалізованих шкіл);

Похожее изображение
Вчитель  повинен вміти:

•    проводити уроки дотримуючись вимог навчальних програм;
•    впроваджувати інноваційні технології викладання мистецтва;
•    застосовувати сучасні аудіовізуальні засоби, мас медіа;
•    діагностувати   художньо-естетичний   розвиток   учнів. за   критеріями   оцінювання освітніх результатів, затверджених МОН України;
•    аналізувати та оцінювати уроки (власні та своїх колег);
•    добирати художні твори для проведення уроків - музичні, візуальні; образотворчі;
•    самостійно    працювати    Із    сучасних    психолого-педагогічною    літературою   та мистецькі матеріали (фонохрестоматії, слайди, відео);
•    організовувати позаурочну діяльність учнів.
Планування роботи вчителя
Похожее изображение
Вчитель веде таку документацію:
1. На затвердження директору школи вчитель подає двічі на рік календарно-тематичне планування, що здійснює на основі Державної програми.
2.   До кожного уроку, згідно з календарно-тематичним плануванням, готує поурочний план, ураховуючи особливості розвитку учнів кожного класу.
3.   Аналізує та узагальнює річні навчальні досягнення учнів.
4.   Двічі на рік проводить  діагностику   художньо-естетичного    розвитку учнів 5-7 класів та готує аналітичний самоконтроль.
5.   Планує позаурочну     виховну роботу в напрямку образотворчого мистецтва, художньої культури (згідно із річним планом роботи школи).
6.   Готує супроводжуючи додаткові матеріали до уроків:
Наочні        матеріали - схеми, плакати;
- комп'ютерні слайди;
- репродукції картин, скульптур, споруд;
- портрети видатних діячів мистецтва, культури.
- Відеотеку, фонохрестоматію тощо.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога