Методична скарбничка
Кваліфікаційні вимоги до
вчителя предметів художньо-естетичного циклу
Вчитель повинен знати:
• вимоги державних документів про
освіту, зокрема Законів України, Національної доктрини, концепцію 12-річної
школи, концепцію художньо-естетичного виховання школярів, державних освітніх
стандартів, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;
• сучасні інноваційні процеси і
технології в освіті;
• сучасні
вітчизняні та
зарубіжні науково-педагогічні вимоги
до художньо- естетичного розвитку школярів та
основ національного виховання
учнів у навчальних закладах;
• психологічні закономірності
загального і художнього розвитку учнів;
• базові та варіативні навчальні
програми з мистецтва для загальноосвітніх закладів;
• методику проведення уроків
предметів;
• особливості інноваційних
педагогічних технологій (інтерактивних, проектних тощо) порівняно з традиційним
навчанням;
• специфіку організації самонавчання
в галузі мистецтва та специфіку організації позаурочної, гурткової, клубної
роботи;
• специфіку організації навчання та
підготовку до роботи "в класах з поглибленими практичним і
теоретичним вивченням
художньої культури (для
окремих спеціалізованих шкіл);
Вчитель повинен вміти:
• проводити уроки дотримуючись вимог навчальних програм;
• впроваджувати інноваційні технології викладання мистецтва;
• застосовувати сучасні аудіовізуальні засоби, мас медіа;
• діагностувати художньо-естетичний розвиток учнів. за критеріями оцінювання освітніх результатів, затверджених МОН України;
• аналізувати та оцінювати уроки (власні та своїх колег);
• добирати художні твори для проведення уроків - музичні, візуальні; образотворчі;
• самостійно працювати Із сучасних психолого-педагогічною літературою та мистецькі матеріали (фонохрестоматії, слайди, відео);
• організовувати позаурочну діяльність учнів.
Планування роботи вчителя
Вчитель веде таку документацію:
1. На затвердження директору школи вчитель подає двічі на рік календарно-тематичне планування, що здійснює на основі Державної програми.
2. До кожного уроку, згідно з календарно-тематичним плануванням, готує поурочний план, ураховуючи особливості розвитку учнів кожного класу.
3. Аналізує та узагальнює річні навчальні досягнення учнів.
4. Двічі на рік проводить діагностику художньо-естетичного розвитку учнів 5-7 класів та готує аналітичний самоконтроль.
5. Планує позаурочну виховну роботу в напрямку образотворчого мистецтва, художньої культури (згідно із річним планом роботи школи).
6. Готує супроводжуючи додаткові матеріали до уроків:
Наочні матеріали - схеми, плакати;
- комп'ютерні слайди;
- репродукції картин, скульптур, споруд;
- портрети видатних діячів мистецтва, культури.
- Відеотеку, фонохрестоматію тощо.
Комментарии
Отправить комментарий